finska och student

Jaha, idag började min studentskrivningskarriär. Finska hörf var det idag som gällde och jag måste nog säga att den var väl ganska okay.. :) Vilka frågor tyckte jag var riktigt lätta medan andra fick jag nog fundera på lite. :) Men det skall jag inte fundera på mer-jag kan ändå inte ändra mina svar!

På måndag är det ändå geografi som gäller... har inte läst så hemskt mycket och kommer mest att ta det på talang och u undrar ni säkert vilken talang ;) Nåjo, tar de riktigt lugnt och orkar int stressa med det!:)
Och sedan den 26 är det finska skriftliga så till dess måste jag öva lite ord och liknande....

Men nu----> skriva uppsats,tal och bokrapport.



                                       Casting Crowns-Praise you in this storm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0