tiden bara rusar iväg

Dagarna de bara går... just var det helg och snart är det fredag igen. Förra helgen var ju lite speciell eftersom det på lördagen var min födelsedag. På förmiddagen var jag till Borgå på körövningsdag och på eftermiddagen kom jag genast hem och förberedde kalaset. hade kalas och sedan for ninni,annika,emma och jag ut och kolla nattlivet i järvenpää. RT var hur bra som helst :) kom hem halv 4. På söndagen var jag på övning till skolan och sedan läste jag samhällslära.

Provveckan har börjat i skolan. Igår hade jag samhällslära och från och med idag till fredagen är jag ledig. :) Vilken lyx! på mådagen och tisdagen har jag också prov.

Teori-provet kom jag ju igenom också idag så nu väntar jag bara på att få köra upp :)

Jag ahr hunnit med mycket som 18-åring men jag har ju hela livet framför mig. det gäller att börja fundera vad jag vill med mitt liv! inte alltid det lättaste men har alla andra kunnat göra det så kan jag också. 

                                                          Your grace is enough

snart är det första december och julen är snart här!! :) Har redan tjuvstartat med att lyssna på julmusik. underbart  :)

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

Hur har du det sötnos? hoppas din jul + nyår gått ok!

2009-01-01 @ 18:07:28
Postat av: Sonja

hej "hemlig beundrare" de gick riktigt fint. men det sku vara skoj å veta vem du e!!?

2009-01-03 @ 19:01:35
Postat av: hemlig beundrare

hej, maila mig eller skriv på mese om du hinner :P

2009-01-04 @ 17:16:16
Postat av: Sonja

fortfarande vet jag inte vem du är!!!

2009-01-06 @ 14:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0