hockey

Ishockey-VM är pågång. Jag har inte riktigt följt med men idag kollade jag på semifinalen. Finland förlorade tyvärr mot ryssland, slutligen 4-0. Imoron är det då bronsmatch men mot vem, vet vi inte ännu. Kanada eller Sverige. Jag har mina aningar om att det är sverige som vi får möta men nget är omöjligt. 

Tiden har gått fort och nu är det endast fyra riktiga skoldagar kvar, sedan börjar provveckan på fredagen men då ör jag ledig. 30.5 är jag också ledig från skolan men då skall jag jobba. Annars så måste jag läsa finska,engelska,modda och samhällslära. nåh de e bara att kämpa på! Lite kvar nu bara!!

Imorgon jobb och sedan på grillfest istället för ungdomssamling :) skall antagligen åka eller sen hittar jag på något annat!

Gonatt :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0