finska & ESC08

idag finska prov. jag tror det gick hyfsat, åtminstone hoppas jag på de. fick ut provet i finska8-det gick som vanligt. 8-. Imoron e de modda som gäller :)

ryssland vann ju eurovisionen. Helt okey låt-kommer faktisktist inte alls ihåg hur låten gick så den måste nog inte ha varit bra. ? Gillade däremot Armenien, Norge,Island,Ukraina,Grekland och Israel. Men jag skulle inte kunna bestämma mig vem som skulle få min röst ifall jag röstade. Lettlands bidrag bringade ju lite skratt i det hela medan sveriges Perelli var ett bottenfall.enligt många svenska tidningar åtminstone. 

Men nog snackat om det. Nu ska ja läsa lite modda och sedan lite engelska också. :)  

Kommentarer
Postat av: x

Hej Sonja!



Hur går din sommar? Hoppas den går bra. Vi ses.





2008-07-01 @ 18:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0