Sunday

Vaknade idag ganska tidigt. Såg på ett TV-program om Pandor. De va intressant :) Vill nog åka till Asien :)
Igår gjorde jag inget nyttigt-jag slöade och bakade lite mockarutor. de va allt. Var förstås och handlade med mamma men det är inget speciellt. Vi fick båda var sin ros igår i butiken, det var ju den internationella kvinnodagen. :)

Igår fick jag även nerladdat lite ny musik så nu lysnar jag på planetshakers. Gillar nog dom. de är så energiska. hittade lite Sclub7. oj vilka minnen som hoppas upp. Det va i lågstadiet som vi lyssnade och alltid skulle se på sclub7 :D vilka minnen.

Snart är det påsk. Jag har inte ännu bestämt mig om jag skall åka till EC eller inte. beror lite på. har antagligen två bilar att välja mellan att åka med. Båda bilarna har suveränt sällskap, men man får se om man alls orkar. En tid dit ännu så..

Idag borde jag då göra lite läxor och umgås me Staffan och hans familj. Dom kommer visst å äta, meddelade mamma just. borde också ta mig tid att bli kvitt denhär flunsan men när ska man egentligen hinna med dt?

Ha en skön söndag all!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0