läger

Imorgon bär det av till Pieksämäki på läger :) Kommer bli bra, tror jag. Men vad har hänt sn sist... jaa-a allt möjligt faktiskt.. på fredagen var jag med fila gänget ute i esbo skogarna till en verkligt fin strand och natten blev ganska långt sist och slutligen... :) och idag när jag åkte på styrelsemöte till stan råkade jag träffa en god vän :)

På söndagen var jag även på teater till Lurens, Amadeus :) Verkligt bra!! johan som Salieri gjorde ett suveränt jobb och man känner sig nästan lite stolt av att känna både Johan och Sandra :) De är så duktiga!!!

Men nu ska jag packa och sedan sova... startar imorgon redan 8 på morgonen...  :)

Ha en underbar vecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0