jobb

Idag har inte varit mina bästa dagar.. På jobbet var det nästan bara problem(vaktade barn idag) och när jag kom hem blev det bara värre. Nåjoo, sen sov jag några timmar och nu hoppas jag att allt skall lösa sig.. !! Det känns åtminstone bättre, men får se!!

Nåjoo, veckoslutet var riktigt skoj! Lördagen tillbringade jag i stan tillsammans med min goda vän Annika. Vi shoppade lite och var sedan vid Narinken där Fila hade outreach :)
på söndagen åkte vi först till min moster och äta och sedan for jag iväg till en kompis. Där var jag ända tills vi gick till Betania på allsång, dit även mamma och mommo kom. En trevlig dag :) 

 Igår och idag har jag jobbat och så skall jag även göra i fortsättningen av veckan. Sedan får man se om jag gör ngt speciellt på veckoslutet eller ifall jag också jobbar då. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0