fäshiöön,frends and sammör

Idag har jag jobbat och bara tagit det lugnt-precis som alla andra dagar också. Imorgon ska jag till frissan och jag skulle vilja få ngn ny look men jag vet inte riktigt hur jag vill ha det eftersom jag ändå fortfarande vill ha långt hår. Idéer??
Nåjoo, får väl bara ta å kolla i ngn tidning imoron ännu. Efter frissa-besöket ska ja gå in ti några bilskolor å kolla lite priser.. jag vill försöka få det så billigt som möjligt !!

För exakt en månad sen fick jag vänner som jag aldrig kommer glömma!! Vänner, endel bättre än andra, som verkligen förgyller alla mina dagar :) Så äkta och ärliga! Helt enkelt för ljuvliga!!
 Kören från Beit sahour! :)

Sommaren är nog nu här,fastän man inte märker det på graderna. Halva sommaren har gått och snart börjar skolan igen med alla studentskrivningar och allt som komma skall. Men nu är det sommar och det skall jag njuta av!!! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0