Allt och inget

Hej !!
Det är en tid sen sist, men jag har haft problem med att logga in och sedan har jag haft en hel del att göra.
Sommarlov har jag haft redan en tid och jag har hunnit vakta barn, vara hjälppis på kokkursen och resa lite också. först var mamma och jag till Baltikum;alla tre länder. det var intressant och riktigt skoj. Vi besökte bl.a. riga bukten, Rundale slott och Korskullen(Hill of crosses) och det var mäktigt. Miljontals kors, ja dt var nästan obehagligt att gå där men en sån upplevelse!! Och sedan har jag hunnit vara i Ryssland en vecka också. :) Vi var med furaha och turnéra lite ;) mera om våra äventyr kan du läsa på mickelsson . där finns även några bilder men fler har jag juh, så dt är bara att fråga ifall du vill se mer!!

Nu jobbar jag på trädgården och det är riktigt trevligt. Nu har det inte varit så varmt så man klarar sig hur bra som helst i växthuset men idag var det bara för varmt. Men jag fick göra lite arbete utomhus så samtidigt blev jag ju lite brun, eller snarare brände jag mig nästan. .

Fick idag bara en sån into att spela lite vollis, så jag köpte en ny volleyboll men den hade ingen luft i sig och jag hittade inte pumpen så dt blev tyvärr ingen vollis idag och imorgon ska det igen vara dåligt väder :( Tråkigttråkigt..

Men nu skall jag äta favoriter(surskorpor) och sedan skall jag nog antagligen börja gå och sova.. ska imoron igen på jobb trots att jag inte skulle ha nån ork alls! 

Ta det lugnt ifall du befinner dig på Regattan,Tomatkarnevalen eller Ruisrock! ;) eller bara hemma!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0