längtan

Connection, ungdomskonferens var det i helgen i Sibbo. Bra var det. Skoj att se lite människor och xtra roligt att se Jenny:) det var en helt jättepositiv överraskning:) Hon är bara en såå härlig person. Man kan inget annat än tycka om henne:) fick sån längtan tibax till mvv när jag snackade med henne, men ännu större längtan till mvv fick jag idag då jag fick en bild av Adrian och Trine som vi tog sista dagen då lovsångskören övade:)
  Trine i vitt(andra raden,längst till vänster), Adrian i blått (längst fram i mitten), Jag (till höger i andra raden) och Regina (till höger om mej). Oj vilken längtan tillbaka! Trine är verkligen en så otroligt fantastisk person(Adrian e oxå;)), men Trine har jag haft mer kontakt med. Hon hittar alltid ord som uppmuntrar och hon är bara så glad hela tiden. !

Kommentarer
Postat av: sannah

hej! Jag var åxå med i lovsångskören men jag har inte fått nåra bilder... int sku du kuna skicka??

2008-02-29 @ 18:25:34
URL: http://jesusgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0