tiden går fooort

jaha, nu är det snart fredag-igen en gång. tiden går så fort just nu. Pieksämäki var helt suveränt :) fick den äran att komma hem med Edith och Jenny :) de är två riktigt fina tjejer!!
Efter lägret har jag inte egentligen hunnit jobba så mycket. Idag jobbade jag men det är typ enda dagen. På tisdagen var jag första gången å köra. Det gick riktigt bra, och jag och läraren var nog riktigt nöjd också.
Imorgon bär det av mot Kronoby via Karleby. På lördagen gifter sig Ise&Miku :) Jag vet inte riktig tännu när jag kommer. Jag skulle vilja komma redan på natten mellan lö-sö, men annars kommer jag på dagen på söndan. Får sii!!

Ha en trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Sonja

->zool: först skulle jag gärna veta vem du är och sedan fundera om jag skall ge dig min msn eller inte ;)

2008-08-14 @ 17:15:59
URL: http://sonjaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0