Volleyboll

Alla som känner mig bra, vet att jag inte är någon sportfåne. I lågstadiet var jag med i friidrottstävlingar och jag friidrotta även på min fritid men sedan blev det liksom stop med det. I högstadiet deltog jag nog i gymnastik men inte något mer än det.
Dethär läsåret har jag varje onsdag gått på en jumppa som har varit helt jättebra.. Superbra ledare som bara kämpar på med oss alla.
Men jo, till min point. Igår blev jag tillfrågad om jag vill vara med i skolans volleybollslag när så många hoppat ut. Jag var lite tveksam eftersom jag aldrig riktigt kunat dethär med sport. Men jag tackade ändå ja. Det visade sig idag att jag nog kunde spela, minst lika bra som de andra. :) Vi fick brons, nåjaa det var med fyra lag men en medalj ändå;) (svenska å finska högstadiet och gymansiet). Vad roligt det var att spela och ja va skoj att få en medalj första gången man e med i någon tävling! :)

Kommentarer
Postat av: X

Grattis på namnsdag sötnos.

2008-05-15 @ 16:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0