vanlig sonjis blogg

Istället för att läsa igenom en artikel på engelska om olika data- samt telfonvirus sitter jag och bloggar. Istället för att göra modda läxan ser jag på TV. Istället för att skriva och läsa samhällslära gör jag alltmöjligt annat. känns som att jag inte hänger med i allt vi borde göra. Läxor hit och läxor dit. Projekt upp å ner. Varför är skolan så stressig ibland?? Nåja, skall kanske inte klaga. Det är ju inte så farligt-värre skulle vet kunna vara.

Har haft ganska hård hosta hela förra veckan och på lördagen när vi hade övningar i skolan inför vårkonserten gav min lärare en veckas sångförbud åt mig. Men idag när jag äntligen fick en tid till läkaren sade hon att det bästa att göra när man har ont i halsen är att sjunga och inte att prata och viska vilket är det värsta för rösten. Så idag lärde jag mig något nytt :)

men nu skall jag kanske försöka skärpa mig och läsa igenom dendär artikeln och besvara några frågor.
Jag vill träffa folk!! Det enda problemet, känns det som, är att jag har massor skolarbeten som måste göras!!
Men jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0