konsert

På torsdagen var den bästa kvällen jag haft på läänge. nämnligen Good Charlotte konsert i Helsingfors :) En helt otrolig bra konert,suverän stämmning,great show på alla sätt och vis. . :) Verkligen värt att åka dit. och jag blev bara mer förälskad i bandet;)

Men under helgen har jag själv varit på konsert,Furaha-keikka. på lödan var vi i karis på en misisonsdag och idag var i först i Bromarv på gudstjänt och senare i Tenala. Riktigt skoj att åter igen få vara på furahakeikka. det har blivit lite lite för min del att delta men skoj var det. :)

provveckan börjar imoron, men som tur är, är jag ledig så imorgon blir det att studera matematik för hela slanten och historia för den delen också :)

Så ha en trevlig vecka allihopa, jag skall försöka överleva :)
kramar, S

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

Fröken, fröken,

Rättstavning :P

2008-04-09 @ 10:06:16
Postat av: Sonja

Jaja, märkte väl själv mina fel ;)

2008-04-09 @ 17:54:55
URL: http://sonjaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0