Gospelkör

Under helgen hade vi gospelkörhelg i Borgå-härligt!! Jag blev bara så glad när vi under helgen fick ha Mikael Svarvar med oss som coacha, inspirerade och gav oss mer kick att sjunga och verkligen satsa. Vi hade intensiv dag på lördagen med massor övning blandat med skratt, pauser och lite twankande ;). på söndagen hade vi konsert och jag njöt av att bara få sjunga. Konserten var välbesökt och kyrkan var nästan fullsatt. Sjunga ja, det är nog det jag vill göra. :) det trivs jag med att göra och där känner jag mig hemma :) Kanske jag bara håller på med musik som hobby men visst har jag ibland också tänk att ha musik som yrke. men det får jag ta senare.
Tack för helgen allihop !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0