veckostart

en ny vecka har startat. Skolan idag var helt ok. var bara ganska trött efter att igåt suttit uppe och talat med en kompis på msn. jag skulle ju gå tidigt och sova, men sedan astnade jag bara framför datorn. nåjaa, får väl skylla mig själv.

Läste just att Action07 ska ha gäster från Hillsong,Australien. De kommer ju bli hur grejt som helst. Men får se hur de blir med mitt action-besök. För de första e de ju ännu läänge dit och sedan var det tal om en sverige-trip. men vi får se.:)
Annars e de också nåt slags party nu på fredan i fila i hesa. De tycks vara väldigt aktiva där. De sku oxå vara skoj att besöka, enda problemet är välan dedär med skjutsen. Kanske jag får skippa de oxå?

Idag har jag jobbat/eller sökt fram fakta om Daily Mail till föredraget jag skall ha på onsdagen tillsammans med Annika. Jag känner på mig att de kommer gå bra.

Provveckan börjar på måndagen. Spännande att skriva franska:)Nytt för mig:) 

Nu>sluta tala på msn å sedan ska jag gå och sova..

GonattKraMaR!:)
 


Kommentarer
Postat av: anso

Ska Hillsong till Action? Vem ska komma och tala dit? :O

2007-09-11 @ 10:37:42
URL: http://anso.wordpress.com
Postat av: Sonja

jo, de va ett par som sku komma. Kolla mer på filas hemsidor:)

2007-09-11 @ 15:33:03
URL: http://sonjaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0