stressigt värre

nåja så stressigt har jag nog inte som rubreiken får det och låta, men saken e den att fastän jag inte har det så stressigt just nu så är jag ändå otroligt trött. Jag vill få bra i min engelska-presentation,borda hinna fara möten,föreningsfestival som jag verkligen inte skulle ha någon lust att åka på.. På tisdag var hemma först ca 21.00 efter att åkt hemifrån på morgonen 07.15. Då hade jag läxor och sånt som ännu skulle fixas före nästa dag. Imoron skall jag på föreningsfestival och är hemma först något kring 21-22-tiden. Det blir tungt och stressigt då jag bara skulle vilja kunna åka hem genast efter skolan och gå och sova. men nej.

på lördan skall jag leda lovsången i betsku eftersom Bianca e borta. Det skall nog gå bra, men jag är så flunssig just nu att jag vet inte om jag får en enda ton ur mig. nåjaa får se hur de går. 

Daily Mail skall jag berätta om i engelska-projektet. eller annika ska oxå vara med. Har någon fakta om det så skulle de underlätta.. annars får jag försöka gräva fram det någonstans ifrån. 

jaja, nu ska ja ta itu med läxorna att jjag sedan kan ha en helt ledig kväll. Jag har ändå förhör både i engelska och franska imoron så det blir lite jobbigt, men de är bara förhör så de får gå som de vill:) 

Ska försöka skärpa mig med skrivande.. men det händer inte riktigt nå mycke i mitt liv så.. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0