partaj och provläsning

fredagen var jag på groovy party till fila på deras bakgård. De va riktigt roligt och ett bra sätt att avsluta en lyckad vecka. Bra musik,god gemenskap och roligt att träffa gamla vänner och bekanta:)

Igår och idag har jag läst på geografi och lite religion. Geografi-prov imoron och religion på tisdagen.Sedan följer engelska. Torsdagen är jag ledig från skolan, men det kan hända att jag får vara vikariera i musik en lågstadieskola men det är ännu ganska öppet. Fredagen är det det sisat provet för min del, franska.  

Igår var jag även på min kusins 35-årskalas. Mycke barn,släktingar,godsaker och fotande. D.v.s. en riktigt skön kväll.

Nu skall jag fortsätta läsa på geografi om olika kulturkretsar,energikällor m.m.. sedan blir det nog lite mer rella idag ännu:)

                                                                LeAnn Rimes-Life goes on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0