nästan slut...

provveckan alltså.. har endast ett prov kvar,nämligen franska på fredan men de ska nog gå utan några större problem. Har redan idag kollat igenom orden och de verkar jag kunnat relativt bra. Engelska idag oxå. Hoppashoppas får jag väl säga men rellan å geografin känns ganska bra. väntar bara att få ut dem. spännande att se hur det har gått.

Imoron när jag har ledigt så skall jag vikariera i musik i lågstadiet, så jag borde kanske lite förbereda mig på de oxå.nåh antagligen blir de lite rytmer och sedan förstås sjunga lite. :) Spännande att se hur det går. 

Idag skall jag ännu på jumma/dans. Roligt de oxå å verkligen bra att man en gång i veckan faktiskt håller på i en timme effektivt tränar.. skall nog ta mig i nacken på den fronten. 

Förresten så hittade jag idag ett par jättehärliga skor. De va svarta och med så klack som jag vill ha:) tyvärr är min money-situation inte just nu så bra så får se på dem nästa vecka. dessutom måste jag lite kolla vad de e som e höstens/vinterns grej:) men skor behöver jag verkligen! lite nya kläder sku int annars heller sitta så fel. någon som vill komma med som smakråd samt sällskap?:)
 
jaa-a nu skall jag surfa omkring lite och sedan kanske läsa lite mer franska eller sova lite. Får se!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0