go'kväll

Provveckan tog slut på fredagen och alla prov har jag redan fått ut. 8½ i rella och gegga.7 i engelska som jag hade gissat ,men får försöka vara bättre nästa kurs. Men sen.. 9+ i franska jag e skitnöjd över de:) Tyckte att provet var lätt men hde ändå inte kunnat tänka mig att få så bra.. missade typ 5 poäng och sånt som jag nu märkte att jag visst kunde.. så e de alltid att jag gå oh missar nåt som är en självklarhet;)

Mamma är just nu i Norge. Hon for på månda-moron å kommer hem imoron på kvällen. skoj att få henne hem tillbaka:)

så var ju Noora här på veckolutet. mitt diadem gick sönder,semlor bakade jag och övade kullerbyttor med Noora och skoj hade vi :) oj, vad jag älskar den lilla flickan!!och alla mina andra syskonbarn oxå;)

Nu har en ny period börjat med tyska,biologi,geografi,religion och finska. Det känns lite jobbigt med biologi och geografi, de verkar inte vara så lätt, men jag hoppas att jag skall hålla min form uppe när det gäller prov-resultat sen då när det gäller.

Vädret har varit lite kallare och det är väl bara att konstatera att hösten nog så småningom börjar vara här. Jaja, de ska nog bli roligt me vinter också för i.o.m. vinter kommer ju november-måndag och då fyller jag år;) nejnej nu ska ja int tänka för långt. (men i november har jag födelsedag;D)

  Jag började bara sakna sommaren... bilden är tagen i augusti2007 vid Klippan.

jaja det var bara en bild jag ville posta här:)


Ha en underbar vecka!!

//S 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0