Enrique:)

http://www.youtube.com/watch?v=GFLIw8pVUb4

Enrique Iglesias är en underbar sångare,tycker jag. Blnd hans många superbra sånger gillar jag speciellt låter Tired of being sorry. Den är bara så härlig rent melodi- och textmässigt. Love it.

Idag hade jag skola 8-16. En hel lång skoldag alltså utan några håltimmar eller liknande. Jag var inte så trött efter skolan som jag hade tänkt mig och sedan har jag idag också hunnit vara på jumppan 20-21. Det var helt superskönt att bara efter en lång dag få slappna av. Vår lärare,Maria är nog jättebra. Minna var också med idag igen så de va också riktigt roligt. Mamma kunde/orkade inte idag komma eftersom hon idag kom hem från Norge. Hon har då alltså varit där sedan måndagen och yckte bara att de skulle bli för mycke. Men next time again.:)

brabra, inte nå mer hade jag nu just att skriva så jag får väl snart börja gå å tuti att jag orkar imoron. Har imoron skoooldag till 11.30. Skönt med en superkort dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0