så va de förbi...

action talar jag visst om. Höstlovet kom och gick och action med detta.
Underbart säger jag bara. De va så otroligt på fredagens konsert med Ian&Lucy Fisher. Otroligt bra predikan. Jag bev bara så glad. På lördagen var det en hel lång dag. På förmiddagen hade jag lite annat program, men på eftermiddagen befann jag mig igen i fila. Daniel Stenmark hur otroligt bra talar inte han då? Han var suverän och lördagens kvällsmöte var i en klass för sig. :) Så glad över att träffa alla österbottningar, både nya och gamla. Roligt också att träffa nylänningar. :) Söndagens predikan var också bra av Kenneth Grönroos samt av Daniel. Stannade hela action07 fastän jag bara tänkt vara fre-lö :) Så kan det gå. Men de e jag så otroligt glad över. Rent ut sagt e jag lycklig. men egentligen vet jag inte varför;)
Tack till alla som var med på denna action :) Ni e alla så otroligt viktiga!! :)
Hoppas att kontakten skall hålla med dem jag nu träffade och att de skall kunna byggas upp till en livslång vänrelation:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0