nya tag

ojdå, det har blivit en tid sen sist. mycket har jag hunnit med.

Körveckoslut i Tallin.helt underbart. Så skoj att igen få träffa människor som jag senast sett på körlägret i augusti. Härlig gemenskap,skratt,tidsbrist,nya kontakter,varmt väder,sköna sängar och härliga sånger,kortspel,frånvarande,snabba,mycket gående,gudstjänst och Guds närvaro,bön. Det var mitt senaste veckoslut :)

Skola har jag också sysslat med lite grann. Projekt å sånt är nu på gång. Modersmål-projektet skall handla om slaveri. Intressant att läsa lite mer ingående om det. verkligen. så fel det var mot alla människor.så orättvist. ofattbart.otroligt.

Musik-projektet skall i sin ur handla om finsk-schlager. helt ok och intressant att läsa lite om det, eftersom jag inte riktigt är så insatt i de;) De skall nog gå bra.

Café på lördagen i betania i sibbo. 19-23.. kommer antagligen att bara åka in en dväng och sedan hem. Men gå du dit!!

Biologi-prov på måndagen. så på veckoslutet skall jag läsa..

Nu känns det som att klockan skulle vara kring 20.00.. konstigt..

förretsten skall du lyssna på kanye west-stronger. superbra sång.

Igår var jag också på jumppan. så otroligt skönt, men ack så sjuka ben jag har. nu är dom ändå inte lika sjuka som dom var efter första gången;)

Men nu skall jag ringa en kompis och sedan får vi se vad jag hittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0