Lista

Kopiera texten och skriv in dina egna svar!

  1. Vilken tid gick du upp I morse? Klockan ringde 06.19, men jag steg upp först kring 07.00
  2. Diamanter eller pärlor? Båda är otroligt fina på sina egna sätt. Diamanter har jag i örhängen.
  3. Vilken film såg du sist på bio? Jag tror det var "Dreamgirls" eller "The Holiday"
  4. Favoritprogram på TV? Grey's Anatomy,ER,Desperate Houswives
  5. Vad åt du till frukost? En semla och jordgubbssaft
  6. Vad är ditt mellannamn? Beatrice
  7. Vilken sorts mat gillar du mest? Jag gillar nästan allt
  8. Vilken sorts mat gillar du inte? Jag äter helt enkelt inte kåldolmar eller sniglar o.dyl.
  9. Vilken chipssmak gillar du mest? Äter inte ofta chips, men när jag äter så är det nog mest estrellas onion-smak
  10. Vilken cd gillar du mest just nu? Lyssnar mest på youtube och på enskilda sånger på datorn
  11. Vilken bil kör du? Jag kör ingen bil ännu
  12. Favoritmacka? Beror på. Ibland äter jag mörktbröd och ibland ljust bröd 
  13. Om du fick åka vart du vill, var skulle du åka då? Nu skulle jag vilja åka till Afrika eller Australien. Papua nya Guinea och Indien skulle inte heller sitta fel
  14. Vilken färg är ditt badrum?Beige,kanske lite mer mot riktigtriktigt ljusgul
  15. Tar du gärna på dig? Min storebrors skjorta. Den är hur ljuvlig som helst att ha på en kall höst- och vinterkväll
  16. Var vill du bo när du pensioneras? Det är ännu långt dit, så så långt har jag inte ännu hunnit tänka
  17. Bästa födelsedagen? Har nog ingen speciell. Alla brukar vara super, men jag tror att det säkert är en ganska så speciell känsla på 18-årsdagen 
  18. Favoritsport? Dans,jumppa,gång och simmning men det går förstås i perioder.
  19. När fyller du år? Den 15 november
  20. Är du morgon eller kvällmänniska? Jag är nog lite av båda:)
  21. Husdjur? Mina två katter, Rölli och Nalle 
  22. Någon spännande hemlighet du vill dela med dig? Kommer inte på just nu..
  23. Vad ville du bli när du var liten? Popstjärna eller liknande.
  24. Favoritchoklad? Marabou eller Fazers vanliga.
  25. Favoritblomma? Rosor
  26. Vilket datum i kalendern ser du fram emot? 2.11 :)
  27. Vad är det längsta från hem du varit? Italien
  28. Favorittidning? Har ingen speciell favorit, det finns så många bra.
  29. En liten grej som du verkligen njuter av? Att vara i goda vänners sällskap. Sitta inne framför brasan,läsa en bok och äta lite choklad i en mörk höstkväll. Det finns inget bättre. Nästan i alla fall.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0