Arne Alligator och kalas

Efter en rätt så jobbig skolvecka är det skönt att ha lite ledigt. Igår gjorde jag inget speciellt. Jag hade ju planera att fara till Galna Dagar, men det blev inte av så istället var jag med mamma och handlade. 

Idag har jag gjort riktigt lite på lite skolarbeten. Jag har också hunnit vara på en konsert tillsammans med mina syskonbarn,Daniel och Noora och mamma var förstås med. Vi var och lyssnade på Djungeltrumman; Arne Alligator. Konserten var bra och salen var nästan fullsatt. Tänk va roligt att igen gå på barnkonsert;)  

Imorgon skall vi kalasa. Min storebror fyllde 25 på torsdagen, så lite kalas skall det bli hemma hos oss.
Nu skall jag bestämt städa lite och sedan blir det lite mer skolgrejjer som står på listan.


Trevlig helg alla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0