Sjukis

Igårkväll blev min hals plötsligt jättesjuk. Jag fortsatte må dåligt, ha huvudvärk, ont i halsen samt snuva. En riktig förkylning så att säga. Den här dagen var nog inte bättre. Morgonen gick ännu relativt bra, men eftermiddagen gick nästan inte alls. Huvudet värkte så otroligt mycket. När jag väl kom hem sov jag en liten stund och sedan bestämde jag mig att inte åka til borgå på körövning, fastän vi har konsert på torsdagen men jag vill hellre vara med på konserten än bara under övningen. så jag får bara hoppas att jag inte blir mer sjuk!!

Vad annars? Planerar födelsedagskalas till lördag och på söndagen åker jag troligen till Borgå och firar födelsedag. :) 

Mn nu ska jag nog snart gå och sova, att jag imorgon orkar åka till skolan.

Sköt om er!:)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0