Måndag-kväll

Måndag kväll idag. Helt otroligt hur tiden går. Under helgen har jag inte gjort nå mycke speciellt. På lördagen var jag på kalas hos min kusin, och efter det åkte jag direkt till betsku. Team Action var med ett gäng. Tomppi som predikade. Jappe som var snäll och hoppade in på trummor. Anna-Sara,Aami och Matilda var också med. Sedan kom också Hanna och Elin. Så vi var riktigt många på lördagen. Efter samlingen kom även Paulina och Anna-Sara. Skoj att se dom alla fina människorna. 

På söndagen sov jag ända till 11.30,typ. helt otroligt. förstår inte hur jag kan sova så länge. min mammas kommentar"Du har blivit snurrig". Då syftade hon även på fredag-morgon då jag för första gången någonsin försov mig och jag började 10. uups. jag var antagligen jättejättetrött. 

Idag var det då första dagen på en ny vecka. Skolan var bra, lite bättre än vanligt eftersom Sören kom in en sväng. Jätteroligt att se honom:) 

på torsdag blir det Gospelkonsert i Missian kl.19.(samma dag som min födelsedg;))

och på lördagen skall jag fira!:) men nu ska jag inte gå händelserna i förväg. 

Later                          
                                                                                  Dagens: Hillsong-With all i am

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0