up-date

jaja, ESC var över för iår. Ingen vinst till Finland detta år, men vem trodde det egentligen? Serbien gick och vinna. En fin låt har de, fastän kanske int en sån jag hade hoppats att vinna, men... Nu skall vi int sörja. 

Skall göra en liten update här på mina senaste dagar:
Fredag: Skolan och sedan bar det va till Helsingfors för att där kola upp allt som ordnades i anknytning till ESC. Eurovision Village blev det egentligen som jag och Annika besökte. Där träffade vi Marco Bjurström och Kristian Meurmann. :) Tidigare hade vi sett Jani Sievinen i VeroModa. På kvällen åkte vi hem, och det var skönt att få gå och lägga sig.

Lördag:
Jag var från jobbet på marknad och sålde blommor. Det på förmiddagen. På eftermiddagen butiken och förbereda mig för finalen. Finalen på kvällen var nog jättebra. Satt hemma i soffan och hade det mysigt. Sjöng med i de låtar jag kunde och njöt av allt. 

Söndag:
Var vi först alla hemma. Alla mina bröder och deras familjer, efter det bar det av till mommo. Dit kom nästan alla mina kusiner med sina barn och jaa-a de va mycke gäster min mommo orkade med.

Måndag:
Var en helt vanlig skoldag. Jag hade presentation i finskan om kamera, och jag tror det gick bra. 

Tisdag:
Inget speciellt, tror jag.:) 

Nu skall jag fortsätta göra skolarbeten
>Later  

Kommentarer
Postat av: juu

du är så söt

2007-05-19 @ 13:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0