The Quest and something else..;)

The Quest var det ja på söndagen. En härlig show med så fina musiker å ljus å ljud. Ett fint slut på veckoslutet:)
Maria och Tomas Höglund sjöng å de gör de sååå härligt fint!

Provveckan var slut för min del redan igår. Skrev hissa igår å finska på tisdagen. Moddan lämna jag in på fredagen å bokrapporten på måndagen. Fick igår ut finskan. Det skulle ha kunnat gå bättre. är inte så hemst nöjd, men jag kan juh alltid förbättra:) Hissan har jag inte ännu fått ut, men jag bara hoppas och ber att jag inte skall behöva sticka till skolan på sommaren för omtagning. Moddan gick jag ut idag och jag är verkligen nöjd. Bättre skulle det förstås också ha kunnat gå, men där kan man bara förbättra också.

på lördagen är det avslutning. Sedan skall jag på två studentkalas. Sörens och Biancas. Jenny skall komam till Sören från Tammerfors, så det skall bli skoj att träffa henne:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0