sommar..hoppeligen..

en tid har gått sen enast jag skrev.. jaja jag vet att jag är lite lat..
vad senast? inte så mycket egentligen. skolan rullar på och imoron börjar provveckan.skall dock endast lämna in några textkompetens-uppgifter så de e inte så tungt. för övrigt har jag endast finska och  hissa prov. de skall väl gå.

Jag har ny musik på min nya mp3-spelare,men jag tror jag måste föra tibax denna för den fungerar inte riktigt som jag tror den borde göra.

Jag har en sån otrolig lust att åka nånstans.. till Spanien eller Amsterdam eller liknande. det skulle vara så skönt att få lite semster,visst får vi snart semester men de känns inte lika om man skulle åka utomlands.tror ja.har iofs inte provat menmen..

Jag fick idag inbjudningskort till Sörens studentdimission. Tänk att jag hoppeligen om 2år också håller på och ordna med sånt. Det skall nog bli skönt sen när jag blir student.Det enda som sedan är lite förvirrande..? e väl att jag inte vet vilka ämnen som jag skall skriva.men kanske jag kommer på det någongång:) Jag är ändå otroligt glad för alla studenter detta år och speciellt då för mina närmaste kompisar. Till Bianca är jag oxå bjuden.

På söndagen,dvs 27.5 kl.14.00 och 19.00 e de The Quest i svenskis. Be there!  Jag tror de kommer bli jätteskoj och bra:)

Nu skall jag skriva lite på mina texter.
Sedan kommer mamma hem
Later

Kommentarer
Postat av: emilia

Hej Sonja! Hoppas allt är bra med dig :) Vi har ju setts nu två dagar, men de skulle vara skojigt att hinna träffa dig nångång så där att man hinner prata om allt också.. :) Jag har alltid nu och då läst din blogg, och nu har jag faktiskt också skaffat mig en! Tro det eller ej.. ;) Så kanske vi har mera kontakt så här? Sköt om dig vännen! Du är älskad! Kram, em

2007-05-29 @ 23:23:37
URL: http://emiliasaskia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0