Eurovision

:) Var igår på Eurovisionens semiennakko(vad det heter på svenska vet jag int;)) Det va superskoj!! Stämmning,musiken och jaa-a allt!! :) Skulle vara så skoj att åka på finalen, men dethär var redan bra att mamma gick med på detta. Vi hade jättebra platser. Rakti mittemot lavan och man såg allt jättejättebra!! Öronproppar skulle jag dock ha behövt, eftersom mina öron är ganska känsliga men en kväll klarar dom nog sig:)

Turkiet gillar jag fastän den är precis likadan som Greklands för några år sedan. Shake it hette Greklands låt och denna var nästan likadan med rytmen,sångaren,fiilisen och allt. Men ändå gillar jag den. Schweiz var faktiskt också en helt ok låt. Det fanns massor andra jag också gillade men kommer faktiskt inte ihåg vilken var vilken.uups men man kan ju inte alltid komma ihåg allt. Ikväll blir det då den riktiga semifinalen kl 22.00 i TV!! Det måste jag kolla!:)
På lördagen är det finalen!! Då gäller det att kolla och ha stämmningen på topp:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0