vårkänslor

idag har det varit en riktigt härlig dag med tanke på vädret. Det var riktigt varmt och skönt att vara ut och gå. Jag lyssnade ju ändå på bra musiks om höjde känslan ännu mera.
Måndag var det idag ja.. riktigt okei skoldag. Inte så tung. Tyska,hissa,matta,enkka,tecka. Låter tungt men inte egentligen. Imoron betydligt lättare ändå. Matta och enkka.

Idag har jag annars en ganska lugn vecka, inte som förra. ;) Dom som hört vad jag gjorde då, vet säkert vad jag menar;) Bara imorn kanske till stan och på fredan ti borgå.

jaja.. nu ska ja fortsätta skriva lite på artikeln och sen blir de natinati:)

Snart e de EC!! har dock inte riktigt bestämt mig helt om jag åker eller inte. Provveckan är ju så typiskt genast efter påsken men kanske de fixar sig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0