Utmaning

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mera information.



1. Jag sjunger hela tiden..har ingen betydelse om jag är i skolan,hemma,är ute och gå, i bussen- ja, var som helst.

2. Jag bor ganska långt bort från någonslags civilisation. Jag bor 16 km från "centrum" i kommunen jag bor i. Mitt på åkern och mitt i skogen.

3. Jag sitter tyst. Jag brukar sitta tyst, medan andra omkring mig talar. När jag sedan får muntur kan jag tala hur mycket som helst, förutsatt att jag är intreserad och insatt i ämnet. 

4. Jag gillar väskor och skor. jag kan varje gång jag är i någon butik eller liknande se på väskor eller skor. Det har ingen betydelse om det är lopptorg eller någon riktigt dyr märkesbutik. Skor och väskor skall jag ha:)

5. jag brukar fotografera-fastän det inte blir bra. Jag gillar att fotografera. Människor är alltid roligt, men några helt obekanta fotar jag nog inte. Mitt tankesätt inom fotografering är att man måste öva för att bli bättre-liksom inom allt.

6. Jag tycker faktiskt om att vara i skolan. Alltid är det ju inte så roligt, men vad skulle man göra om man inte går i skola och får en utbildning. Mina vänner träffar jag också där så då är det ju självklart att jag gillar att vara där:)


Jag utmanar:
Jossan
Nicolina
Jontte
Kira
Daniel
Annika

Kommentarer
Postat av: Ika

Ha, jag tyckte väl att jag kände igen ditt ansikte i gårdagens husis. :)

2007-03-17 @ 12:59:45
URL: http://cassiopeia81.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0