smått och gott

Mycket har hänt sen sist.. Jag har varit i skolan, mått jättedåligt.. inte liksom magont utan mer liksom psykiskt.. eller kanske inte så heller.. äh, jag vet inte. Roligt har jag ändå haft, då Jossan och Fia hälsade på: ) Dom är båda så jättesnälla och fina!! Förutom att dom hälsade på på US tyckte jag att det var bra. Det var roligt med lite nya lovsånger, fastän de va lite spänt före, då vi som skulle leda inte riktigt kunde låtarna och så. Men med Gud fixar allt sig: )  Anna. Jimmy. Benja. Albert. Fia. Jossan. Vad skulle denna US varit utan dem?

 

Jag var till tandläkaren, men hon hade inte tid att fixa min tandställning, så jag skall i slutet av månaden igen dit.. blääh.. jag gillar nog inte att gå till tandläkare..! men det är nog viktigt ändå..;) 

 

Min kompis mår inte bra.. och jag vet inte hur jag skall hjälpa henne.. Det är svårt.!

  Above all powers above all kings
Above all nature and all created things
Above all wisdom and all the ways of man
You were here before the world began

Above all kingdoms above all thrones
Above all wonders the world has ever known
Above all wealth and treasures of the earth
There's no way to measure what You're worth
 
Crucified laid behind a stone
You lived to die rejected and alone
Like a rose trampled on the ground
You took the fall and thought of me
Above all
 

Just var det Melodifestivalen. Det var andra chansen. Sonja Aldén- För att du finns och Sanna Nielsen- Vågar du, vågar jag kom vidare till finalen nästa lördag. Jag gillade Sannas låt. Den är tuff på nått vis. Fast jag gillar no egentligen alla låtar. Det finns något bra i alla dom. Tror jag.  Imoron skall jag på jobb, igen. Fast jag tror det blir en riktigt kort dag. Noora, min brordotter kommer kanske hit imoron och henne har jag inte sett på läänge..! Hon är så bra, på alla sätt;)heh.. 

Nu skall jag, tror jag börja gå och sova. Imoron vakna ganska tidigt,jobb,hem,läxor och sedan kanske det blir Amazing Race: ) 

ha det bra alla:) Ta hand om er:)
Kramar 

 

Kommentarer
Postat av: liselotte persson

jag älskar dig låten är så otrligt fin.
när jag spelar den och sjunger den så gråter jag varje gång. den är så stark.
mvh liselotte persson

2007-05-10 @ 08:19:08
Postat av: liselotte persson

den låten menar jag.ursäkta :/

2007-05-10 @ 08:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0