ledigt

idag har jag haft ledigt. det har varit riktigt skönt, trots att jag suttit framför datorn en hel del, men jag har diskuterat med vänner å bekanta så de så..

Jag sov sent idag, vilket var riktigt skönt då jag har varit trött nästan hela veckan. jag tycker jag var värd att få sova idag.
 Igår var jag till vår huvudstad, med några vänner. Vi gick till FORUM när det var priscirkus där, det tog slut idag. Det ända jag köpte var ett par solglasögon,likadana som nina har. Dom köpte jag från H&M så de var ganska billiga.  Efter det åkte jag genast till ungdomssamlingen. ina pratade igår och de va riktigt bra.

Imorgon e de söndag, vilket betyder att det nog är läxor som gäller,tror jag. Skall försöka få de gjorda. Lite har jag gjort idag och mattan hann jag räkna på timmen så ingen läxa i det heller. Bara hissa och tyska:) Historia är egentligen ganska intressant. Just nu går vi igenom Gustav Vasas söner och vem blev kung och vem som lät döda vem.ganska intressant e de nog om man riktigt tänker efter. Åtminstone tycker jag det.

Nästa vecka ser ganska lugn ut, förutom att jag kanske skall träffa Anna-Stina.:) Men annars e de riktigt lugnt. Det skulle vara roligt om jag skulle få/kunna ta sånglektioner. Det skulle vara så skoj:)

ha en skön lördag:)
Kramar//Sonja 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0