om helgen

Tibax från skären kom jag idag och jag ville nästan inte lämna den. Vilken härlig ö, så fridfull och lugn. Svartholmen. Där firade jag midsommaren och hela helgen. Tänk att det finns så fina människor. Jag är glad att jag fick träffa alla, men det var en person som jag verkligen är så tacksam för att jag fick snacka med henne fastän det inte var några djupa diskussioner så gillade jag det:) Johan,Eva och Reino predikade och mest fastnade det något i huvudet på mej ur Johans predikningar speciellt sista dagens och Reinos predikan. Fast annars så kändes det nog som att jag inte riktigt fick något ut ur undervisningen eller lovsången men ändå var det så härligt. Tänk vad underligt.

En sak som fastnade i mitt huvud ur Reinos predikan. "Idiotsäker". Jesus dog på korset för oss. Så idiotsäkert:)

Kutless- Hearts of the Innocent

Efter helgen är jag hurja trött. Jag gick tidigare än de andra och sova igår men ändå är jag nog nästan lika trött som om jag skulle ha vakat lika länge som dom;)

Vineyard- He knows my name





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0