konsert

fredagens konsert var jättebra. unity, new shoes och youth spelade. Det var så roligt att träffa människor jag inte sett på läänge länge..
Jenna,Christer,Elna,Linus,Mia,Linus,Lotta,Anders,Nicolina,Christopher :) Tänk vad fina och otroligt snälla människor det finns:)

Idag är det sista dagen på konferensen och eftersom jag är med i SibboLovsångsteam borde jag nu vara på skolan och öva men nej, jag har blivit sjuk. Eller hosta och snuva. Halsen är så sjuk att från mig kommer det inte några fina toner;) Så därför hoppade jag över det idag och stannade hemma. Jag skall imoron på ett barnläger och vill vara lite friskare då än vad jag nu e.

Later//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0