byebye

imoron cirkus 06.30 befinner jag mig på helsingfors-vanda flygfält redo att åka till Rom,Italien. Jag har packat hela dagen och fixat. Jag hoppas att jag har allt jag behöver med mig och att det som jag glömt kan köpas där. Mamma och jag är där en vecka så lite kommer vi nog att få se, men på en vecka hinner man inte se hela Rom. Vi satsar på de mest berömda sevärdheterna,museum och lokala grejer. Hoppas  att vädret är fint och att det inte riktigt blir såå otroligt hett utan bara väldigt varmt;) 

jaja, jag skriver när jag kommit hem. :) 
Ha en skön vecka och sköt om er!!
Kramz 

Kommentarer
Postat av: emilia

Hej vännen! Länge sen sist.. Men jag tänkte bara önska dig en trevlig resa :) Vi får höras efter det. Sköt om dig, kram!

2007-07-15 @ 11:27:49
URL: http://emiliasaskia.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0