tisdag

nu har skolan igen börjat och jag måst nog säga att jag tror det kommer bli en bra period trots att jag har alla positioner fulla och har relativt svåra ämnen,åtminstone några. mn oj vad trött jag är.förstår  inte riktigt hur jag skall orka denna vecka men jag skall nog klara de:)

fick ut mitt finska prov. kunde ha gått mycke mycke bättre men jag tenttade ju kursen så de va helt okej ändå:) fick 6½. i uppsatserna fick jag några 7 och några 8.

vi skall denna period ha massor med föredrag och liknande. i hälsolära skall vi undervisa i 40 minuter.engelska skall vi tala o typ 10 minuter.moddan ca 35 minuter och finskans ca 10 minuter. mest rädd är jag för moddan och hälsoläran. hoppas det går bra!:)

nu skall jag gå och vila kanske läsa något och sedan kolla O.C och om jag orkar ser jag på pako:)

ha de skönt! ta hand om er!
*kraam*

Kommentarer
Postat av: Linus

Stackars dig...en du skall veta att Gud är med dig! =D

2007-01-10 @ 07:32:31
URL: http://linustankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0