tankar.

på veckoslutet e de kanske hesa som gäller. ??? vem vet? inte jag och inte du. Bara Gud vet:)
jag blir så glad när jag tänker på vad Gud har gett åt mig. Han har gett mig fina vänner,en familj,kunskap,musiktalang men mest av allt:Han har gett mig sin kärlek:) och det är jag såå otroligt glad för:) tänk att få leva med Hans kärlek. Det finns inget bättre!! vad jag än gör,var jag än finns, om jag är lycklig eller ledsen,ensam eller i sällskap så är Han alltid med mig:) Han gör mig så glad!! Jag får leva ett liv tillsammans med Honom.

har du någongsin tänkt på vad Gud gjorde för dig? han lät sin son dö för dig. för att han älskar dig:) du kan allti lära känna honom. för han vill lära känna dig. Han vill veta vad du bär på för sorger, glädjeämnen. Om du är lycklig så tacka Gud för det. Om du har sorger; be Gud hjälpa dig över dom:) han gör det bara du låter honom göra det!!han har alltid tid att lyssna. natt och dag. han vill lära känna DIG:):)

på midvinterveckan lärde jag mig verkligen att jag måste tala med Gud. han vill veta allt om mig. han vill veta mina tankar. tänk att det finns nån man kan berätta allt . han dömer inte mig. tänk hur härligt det känns:)

Jaa. Han gör mig så glad:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0