oj vad glad jag e..

jag är jätteotroligt glad just nu!:)

kom just hem fårn missan i borgå. var där på ett litet partaj som ordnades för Jenna. Hon åker juh iväg till Thailand-->Laos. Kvällen där var jätteskoj.träffa många gamla och endel nya människor. Vi hade såå skoj.:) Tack till Elna som ordnade ihop allting:)<3(jag tror att det var hon;)) Hon e så fin!!

kanske jag börjar hänga i missan varannan torsdag. kanske det. vem vet? de e nog lockande men får se vad mamma tycker.

nu skall jag gå och sova för att på nått sätt få min dygnsrytm i ordning att jag sedan orkar när skolan börjar.hjälp,den börjar på måndagen!!!

mn nu kära vänner;) Gonatt!!:)<3
Ha de superbra och be för Jenna när hon åker iväg ut i den stora världen:)

Kommentarer
Postat av: Linus

Hej! Du var då snabb att skriva om lördags kvällen...surfade bara omkring o stötte på din blogg..vad häftig den är! Hoppas ditt barnvaktande går bra! ha det bra!

2007-01-07 @ 14:08:17
Postat av: Anonym

jadå..när jag var så pigg och glad så "måste" jag juh skriva:) va roligt att du hälsade på;)!

2007-01-07 @ 18:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0