Idols

Nu skall jag på allvar följa med finska Idols. Christer, sångaren i Unity, är med:)
Paulina berättade idag hur långt han har kommit. nu har man inget man behöver vara spänd för;) men på något sätt tråkigt att veta hur de går.

Ni skall alla rösta på honom. Om han kommer så långt. Tänker inte förstöra det för er genom att berätta om det. Se själva:):) Jag är så glad att han e me:)

Idag i skolan hadd jag,annika,emma och helena moddaföredrag. Upplysningen. Vi fick massor med bra kritik:) vilket alltid e roligt speciellt då jag var så nervös.

Idag på kvällen drar jag iväg till  US :) Julia skulle antagligen vara där så det blir roligt att se henne:)



Kommentarer
Postat av: Janet Jackson

Trevlig helg!

2007-01-19 @ 16:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0