fredagen min

Goddagens!:) Idag har jag haft så otroligt stressigt att jag inte ens orkar börja skriva upp allt.
men snart skall jag åka till betsku för att öva lovsånger och sedan vara där på ungsomssamling. när de e slut så far jag till skolan. Det är filmnatt!så det kommer att visas filmer hela natten.disney,skräck,komedi,kult,main och några till. Jag tror de blir riktigt bra!!:)

Imoron ska jag bara ställa i ordning för mommos 90-årsfest som hålls på söndagen.så det är mitt v-slute!:) jag tror inte att jag hinner göra så mycke mer! men det är bra!!

Trevlig helg!

Unity-lonely

Somewhere down the road I think I lost you
Didn’t know which way to go it felt empty without you
I just can’t explain how I ended up here in the rain
I tried to get back to the time I spent with you

I have been lonely I’ve been without you
Tried not to feel but I do


I feel like a mess, things to say that I can’t address
I think about the day I had so many things to say
But what is there to say, I go deeper day by day
I feel so empty now and I don’t know why or how


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0