bilder och annat...

jess nu är äntligen de efterlängtade bilderna från MVV uppsatta på mickelsson.net. Gå gärna och kolla dom och kommentera för allt i världen;) Du kommer till sidan via länken på min sida "Linus Mickelsson":)
Man får tillbax minnen från den underbara konferensen då man ser bilderna:) Och så fina människor:)

Idag var jag bara i skolan 10-12.hade feber på morgonen men kunde inte missa finska-timmarna så åkte till skolan för dem;)
 Snart skall jag kanske gå och sova eller sen åka till butiken.känner mig inte mera alls sjuk eller att jag sku ha feber:)
 
Imoron, om jag inte e alltför sjuk, så åker vi till mommo och äta.Hon lagar så god mat:):)

Borde börja tänka på något sommarjobb oxå;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0