torsdag

jaa. äntligen var det torsdag. sosta skoldan för min del denna vecka. provveckan börjar imorgon så då är jag ledig. på lördagen(!!) har jag matta.,- måndagen finska,- och onsdagen enkka-prov. har nu en ganska bra känsla för mattan bara jag sen kan något när jag får provet framför mej.

Var idag till H:fors med Annika. Skulle kolla skor, väska och lite kläder oxå. Men inget köpte vi. Skorna var helt för dyra(114&213€ !!) inga roliga väskor hittade jag och inte heller några skor. Var inte på shoppinghumör.

Medan jag var i stan fick jag ett sms av pappa att jag blivit faster till en flicka. Idag blev jag faster för tredje gången. I sommar blir det en fjärde:) Det är nog roligt!!

Nu skall jag gå och se på Idols-röstresultaten:)
Nästa vecka 16.2!!!! Christers semi-grupp! Kom ihåg att rösta:):)

Imoron>hälsa på den nya babyn i familjen.:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0