slut på provveckan

idag var det sista provet under provveckan. Jag hade engelska som gick helt sådär. Läraren har i sina prov bara ord,ord,uttryck och mera ord nästan ingen grammatik!!
Finska provet fikc jag ut idag. fick bra 7½ men jag får 8 på betyget. Nu v'ntar jag bara på mattaprovet å enkka såklart:) på fredagen är det modda-utgivning. väntar med spänning att få höra vad hon tyckte om min recension jag skrev om Robinson Crusoe.

sitter för tillfälllet i biblioteket och väntar på att bussen skall komma för att föra mig hem;)

Imorgon är det penkis. Vet nog inte riktigt om jag vågar fara till skolan;)man vet aldrig vad dom gör med oss,domdär 3orna.ettorna skall städa medan 2orna övar på gammeldansen. De blir nog en intressant dag. Imorgon skall jag oxå till missian på körövning. Det blir skoj. 

På fredag är det gammeldans. Skall bli skoj att se hur fina alla flickor är och hur stiliga alla pojkar är:)

Sedan är det veckoslut och sportlovet börjar men jag återkommer med mina planer för de;)

Till dess, take care:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0