latmask

jaja.. kalla mig de om ni vill. har inte skrivit på lääänge men har faktiskt inte haft någon lust.. Sportlovet har gått snabbt. har inte gjort något speciellt. Varit barnvakt, sovit, tagit det lugnt och varit ute då det har varit så fint väder:)

På tisdagen var jag till Svenska Teatern och se på The Sound of Music:) Den va jättebra. Fantastiska skådespelare. Barnen va jättebra!! Tänk att man får barn och vara med i en så stor grej, och att dom klarar sig så bra. *Respeect* Tror faktiskt att jag skall åka och se den en gång till, om man bara får biljetter.

Imoron skall jag åka in till stan på förmiddagen med Annika. Vi skall inte göra nåt speciellt, bara fika,prata och jaah.. kanske det blir lite shoppande.om vi e på sådant humör. ;) jag har nog massor jag borde köpa; skor,solglasögon,väska,nya kläder. jaa... får nu se om det blir imorgon köpt eller inte. annars finns det andra dagar:)

jaja.. nu ska jag kolla min mail och sedan surfa omkring lite. Sedan tror jag att det blir gonatt. Igår satt jag på msn ti typ halv 1 så skall försöka gå tidigt å sova ida;) Får se om det lyckas:)

Ha de bra alla!!
Kramar// Sonja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0