kläder, planer och lillajul

Lillajul firades i helgen, dock inte så stort. Lördagen gick åt att Noora och Veera var här från tidiga morgon till sena kväll. men skoj var det. på kvällen var jag på KU:s samling och uppträdde med två låtar tillsammans med Putte och My heart will go on tillsammans med Matilda. Söndagen gick åt till födelsedagskalas, igen en gång.

På fredagen var jag också och handlade. Handlade bl.a. klänningen som jag skall ha på balen. 

 Funderar att matcha den med sjalen,från Italien som jag fått låna av min moster

På fredagen är det bal på skolan. Har aldrig varit med om det förr, men hoppeligen blir det bra. 

Nu skall jag fortsätta skriva lite på min bok-rapport för imorgon har jag lite bråttom. Först skola, sedan frissa och genast därefter möte i Helsingfors. Hinner inte komma hem på dagen och är antagligen hemma kring 21-tiden. Sedan väntar ännu läxor mig och ja,får se vad jag hinner få färdigt idag och vad jag försöker hinna med imorgon.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0