Julsnack

 Trots att jag i början på denhär veckan skall ha färdigt två arbeten kan jag ändå glädjas och hoppas att veckorna och dagarna skall gå snabbt. För jag räknade idag ut att jag totalt har sju dagar skola kvar, julfesten medräknat. Skönt med endast två prov i provveckan: religion och filosofi. 

Tänk att julen snart är här. Jag lyssnar redan för fullt på julmusik och har redan en längre tid druckit glögg. Jultårtor har jag dock inte ätit. Det hinner jag nog med! Har redan gjort en hel del julkort, och idag satt vi med mamma i nästan två timmar och pysslade lite medan vi lyssna på Carolas nya skiva. Julklappar skall jag också snart börja köpa. Det är alltd det samma arma problemet vad man skall köpa åt alla. Egentligen skulle man kunna stöda missionen genom att köpa en get eller liknande och ge det som julklapp eftersom skåen är överfulla med saker man inte ändå använder, men jag tror i alla fall att jag satsar på något traditionell;)

Third Day- Oh, come all ye faithful helt otroligt bra spelad av bände och en helt härlig låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0