God Jul!

Tänkte skriva en liten julhälsning åt alla som läser min blogg. Jag har den senaste veckan försökt baka,städa och pynta inför julen. Jag hoppas jag har lyckats. Idag är det julafton-men iår bryter vi traditionerna.I 20 år har vi ätit julmiddag hos min moster här i byn, men inte iår.  Vi äter julmiddag här hemma iår med min gumor&gufar(moster&man) samt mommo. mamma,pappa,håkan och jag är hemma.

Min bror var här med sin familj och åt julgröt på förmiddagen och kring en 4-tiden borde gästerna börja komma. 
Det blir vanlig julmiddag med lådor,skinka,kalkon,sillsallad och allt det som hör till! Jag har inte riktigt någon julkänsla, eftersom det inte finns någon snö, men det skall jag nog ännu få medan vi äter. :)

Jag vill önska er alla en riktigt god och fridfull jul!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0